Visual

Word onderwijsbegeleider op De Witte Vogel

Ben je enthousiast om het beste uit een groep leerlingen met meervoudige beperking te halen? Zodat wij hen samen optimale kansen bieden. Versterk dan ons team op Tyltylschool De Witte Vogel in Den Haag. Wij zoeken voor het nieuwe schooljaar een:

ONDERWIJSBEGELEIDER

(WTF 0,6-1.0)

Werk je het liefst parttime? We overleggen graag over de mogelijkheden.
De Witte Vogel is een algemeen-bijzondere school en biedt een gecombineerd aanbod van (voortgezet) speciaal onderwijs en behandeling aan leerlingen met een (ernstig) meervoudige beperking. Daarbij werken wij intensief samen met Basalt Revalidatie.

Wat vragen we?

  • Hbo-diploma Social Work, Pedagogiek of vergelijkbaar.
  • Affiniteit met kinderen met ernstige meervoudige beperkingen,ieder met hun eigen specifieke ondersteuningsbehoefte.
  • Affiniteit met kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag.
  • Iemand die graag participeert in een team.
  • Iemand die actief nieuwe uitdagingen aangaat.
  • Iemand die kan relativeren en gevoel voor humor heeft.

Wat bieden we?

  • Boeiende doelgroep (emb-leerlingen, 4-18 jaar).
  • Een team dat klaarstaat voor elkaar en voor de leerlingen.
  • Afwisselend, leerzaam en uitdagend werk.
  • Nauwe samenwerking met een onderwijsassistent.
  • Ondersteuning door de intern begeleider.

Salaris en dienstverband:

  • Salaris in schaal OOP 9 van de CAO PO (€ 3.179 tot € 4.804), op fulltime basis, afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden conform de cao primaironderwijs.

Interesse?

Solliciteer!

Verras ons uiterlijk 30 mei 2025 met je motivatiebrief en cv.
Inlichtingen over deze functie via telefoonnummer: 070 38 88 850. Vraag naar Ryanne Overmeire (directeur).
Gesprekken plannen we op 10 en 11 juni 2025.

De complete vacature in PDF lees je hier.

De Witte Vogel is onderdeel van Resonans speciaal onderwijs.
Samen met leerlingen, ouders en ketenpartners realiseert Resonans een aanbod van onderwijs en zorg. Dit om onze leerlingen alle kansen te geven om zo zelfstandig en volwaardig mogelijk in onze maatschappij te leven en uit te stromen naar een passende plek in dagbesteding, werk of vervolgonderwijs.